tag:blogger.com,1999:blog-36631193.post2080769439212700076..comments2016-08-11T12:27:57.949+03:00Comments on Flashback: Zork: The Great Underground EmpireAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/09351792028882927592noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-36631193.post-10191360341790183312009-07-27T09:30:50.448+03:002009-07-27T09:30:50.448+03:00Γεια σου ανώνυμε.
Μπορώ να πω ότι υπήρξαν και πολ...Γεια σου ανώνυμε. <br />Μπορώ να πω ότι υπήρξαν και πολύ πιο εύκολα text adventures από το Zork. Και πάλι όμως, υπήρχαν σημεία όπου απλά έβρισκες 'τοίχο', δεν ήξερες τι να κάνεις, δεν υπήρχε internet για να βρεις λύση, όσοι 'έπαιζαν games' τότε ήταν 10 σε μια γειτονιά κι από αυτούς οι 2 έπαιζαν adventures (με λίγα λόγια, ήσουν μόνος σου). Αυτό έκανε σε πολύ κόσμο την διαδικασία κουραστική.<br /><br />Αντίστοιχα όμως τότε και τα υπόλοιπα παιχνίδια θα τα κρίναμε σήμερα ως κουραστικά- χωρίς mini-maps και saves, χωρίς key definitions και shortcuts, ήταν πολύ πιο 'μονοκόμματα'. Αλλά δεν υπήρχε κάτι άλλο, οπότε ήταν καταδικασμένα να έχουν επιτυχία όπως λες :)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/09351792028882927592noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-36631193.post-1260731486425699522009-07-26T17:47:05.225+03:002009-07-26T17:47:05.225+03:00Κατέβασα πρόσφατα (σχετικά) το Zork και το έπαιξα ...Κατέβασα πρόσφατα (σχετικά) το Zork και το έπαιξα λίγο, αλλά ήταν φοβερά δύσκολο. Πώς να φανταστεί κανείς οτι πρέπει να κάνει waive ενα αυγό πάνω σε ένα δέντρο ή ότι πρέπει να πει Οδυσσέας σε έναν κύκλοπα? Και χάθηκα αμέσως μόλις μπήκα λίγο βαθιά στο υπόγειο. Αν όλα τα text adventures ήταν τόσο δύσκολα απορώ πώς έκαναν τέτοια επιτυχία.Anonymousnoreply@blogger.com